ده حوار دار بين جون سينا وكارليتوفي الرو مباشر 31/7

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

ده حوار دار بين جون سينا وكارليتوفي الرو مباشر 31/7

مُساهمة من طرف شروق عاشقة الاهلي وحسن في الأربعاء أغسطس 01, 2007 5:52 pm

يا جماعة انا كنت بتفرج علي المصارعة اتحاد الرو الاخص يوم الثلاثاء اللي فات مباشر ولقيت كرليتو طالع للحلبة مع عودة الكامبا وهي استجمام اللي بيعمله علي الحلبة وكانه شاطئ مش حلبة المهم واستضاف فيها سينا وبدا بقي الحوار:
يعني الحاجات اللي عجبتني

كرليتو بيقول لسينا انا المصارع الاول وانا اللي استحق اني اقابلك في عرض summer slam وانا امتلك ارقامك في المصارعة يعني وكدا
وقال كمان انا كسبتك يا سينا من قبل كدا وضحك واستفز سينا

راح سينا رد عليه بكل برود واستهزاق وتريقة بمزح وقال عمل نفسه انه بيفتكر وبعدين قاله ياراجل الموضوع ده من 3 او 4 سنين علي ما اعتقد او افتكر وسينا قعد يضحك

وبعدين قعد يهزر بقي ويقول لكرليتو ان ساعتها كانت بريتني سبيرس لسه يعني صغيره وحلوة وحاجات كتير قوي ملهاش دعوة بالمصارعة بس كان عسل ومضحك اوووي والله وساعتها بقي اتنرفز كرليتو لما سينا قاله كمان انه هو اللي يمتلك ارقامه كلها وهو الان يعني حاجة تانية ده اللي عايز يوضحه المهم دخل معاهم في الحوار مين مسترررررررررررررررررررررررر كاندددددددددددددي معروف طبعاااا
وقال هو كمان انه هو اللي يستحق انه يلاعب سينا في السمر سلام وراح طلع الحلبة وقال لكرليتو انه ميستحقش لانه الاسبوع اللي فات جري وهرب من بوبي لاشلي ده كرليتوا اوكي

خليكوا معاااااااااايا
وقعدوا بقي يزعقوا لبعض في وجه بعض ومستر كندي يقول مستر وكرليتو يقول كرليتوا وكل واحد يقول علي اسمه انه اللي هيلاعب سينا في العرض ولكن سينا بقي سابهم ومشي قبل ما يتجنن منهم ومن تصرفاتهم Very Happy ونزل من علي الحلبة وهو ماشي قال ان راندي اورتن هو اللي يستحف انه يلاعبه وهو الاول وقال كمان لمستر كندي بدل ما انت بتتريق خلاص هتقابل بوبي لاشلي انت النهاردة وحصل فعلا وللاسف كسب كندي بوبي لاشلي وكمان قال لكرلتيو انه هيتحداه
اليوم وبدات بقي عصبيته زي ما انتوا عارفين وشايفين هههههههههههه:

علشان يثبت نفسه ان دلوقتي غير زمااااااااااااان وفعلا لعبوا ومباشر ولكن للاسف ايضا ينا خسر وكرليتو كسبه بس بتدخل ذكي من اورتن :

وللاسف ياريته كسبه وبس لا مهو كرليتو يعني لازم ياكل التفاحة ويبصق علي اللي كان بيلاعبه صح وهي الصورة برضه للاسف علي وجه سينا:

بس بصراحة هو اللي كان عمال يبوص لاورتن وهو مكنش بيعمل حاجة وبعدين بقي راح عطله وكرليتو فنش وكسب للاسف ولصورة اهي:

الراجل قاعد في حاله صح ههههههههههههههههههه

بس والله الحوار كان مباشر مضحك اوووي وجميل اكيد حد شافه ياريت اللي شافه يقولي ايه رايه ويتكلم عن الموضوع وميرسي ومعلش طولت عليكم ويارب يكون عجبكم وميرسي علي المتابعةبحبك
شروق عاشقة الاهلي وحسن
عاشق بيموت فى حسن

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

رد: ده حوار دار بين جون سينا وكارليتوفي الرو مباشر 31/7

مُساهمة من طرف sherif20058 في الخميس أغسطس 02, 2007 7:23 am

بجد حور جامد ميرسى اوى
sherif20058
عاشق برونزي
عاشق برونزي

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

رد: ده حوار دار بين جون سينا وكارليتوفي الرو مباشر 31/7

مُساهمة من طرف شروق عاشقة الاهلي وحسن في الخميس أغسطس 02, 2007 7:27 am